נתניהו מבהיר: לא נאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט ברצועה

איתי גדסי No Comments on נתניהו מבהיר: לא נאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט ברצועה

ראש הממשלה נתניהו מבהיר על רקע ההאשמה הפלסטינית שישראל רצחה את אזרחיה בדרום: "לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל" | לפיד מיהר לגבות: "מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הערב (ראשון) לטענה הנבזית של הרשות הפלסטינית, לפיה מסוקי צה"ל ביצעו את רצח הישראלים באירוע ההמוני בדרום בשמחת תורה.

ההודעה הבזויה של משרד החוץ הפלסטיני

נתניהו: ״משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום הודעה מזעזעת – הוא הכחיש שהחמאס הוא זה שביצע את הטבח הנורא במסיבה ברעים, וטפל את זה על ישראל. לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש.

נתניהו הבהיר: "אני רוצה להיות ברור – ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הצטרף לדבריו: ״מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלשתיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".

גם יו"ר שס אריה דרעי הצטרף לדברי נתניהו: "חותם על כל מילה. בעזרת השם! ביחד ננצח".



0 תגובות